iriniscreations

Δευτέρα 13 Δεκεμβρίου 2010

η αγαπημενη μου ΝΑΞΟΣ το χωριο κορωνιδα !!!!!!!!





3 σχόλια:

  1. υπεροχος τοπος !!!! οχι να πενεσω το σπιτι μου αλλα μια επισκεψει σαυτο το νησι ειναι αρκετη για να το ερωτευτεις!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Υπέροχος και μοναδικός!
    Θα συμφωνήσω μαζί σου σε όλους τους χαρακτηρισμούς, πανέμορφο νησί, καταπληκτικές παραλίες, χωριά που τα ερωτεύεσαι με την πρώτη ματιά!
    Θα μπορούσα να μιλάω έτσι για ώρες!
    Ελπίζω να την επισκέπτεσαι συχνά, εγώ δυστυχώς έχω χρόνια να πάω και την έχω επιθυμήσει τρομερά!
    Καλές γιορτές σου εύχομαι...

    ΥΓ Ήθελα να κάνω σχόλιο για τα πολύ όμορφα κοσμήματά σου, αλλά όταν ακούω για Νάξο ξεχνάω όλα τα άλλα! Γειά στα χέρια σου, πολύ ωραία όλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. χρόνια πολλά και καλά με υγεία !!!! όντως αυτός ο τόπος είναι μαγευτικός πάω κάθε καλοκαίρι μιας και είναι ο τόπος που μεγάλωσα και λάτρεψα και σίγουρα αν η ζωή μας κύκλους κάνει εκεί θέλω να ξανά βρεθώ !!! σευχαριστω πολύ για τα καλά σου λόγια !!!! και πάλι ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ !!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή